زوج های هنرمند به ارسباران می‌روند

۲۳م آذر ،

به همت باشگاه تجسمی تهران، اولین نمایشگاه ˝زوج‌های هنرمند˝ با موضوع ˝نقاشی˝ با حضور کیوان عسگری و مانلی منوچهری از ۲۴آذر تا ۶ دی در نگارخانه فرهنگ سرای ارسباران برپاست.

به گزارش هنرانلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، این نمایشگاه شامل ۲۴ اثر در ابعاد ۴۰در۳۰ و ۷۰در۵۰ با تکنیک‌های گوناگون است.

نمایشگاه “زوج‌های هنرمند” تلاش دارد فضا و شرایط مناسبی برای نمایش مشترک آثار زوج‌های هنرمند فراهم سازد.

مانلی منوچهری، کارشناسی ارشد تصویرسازی و عضو انجمن تصویرگران کتاب، برگزیده شورای کتاب کودک در دویستمین سال تولد هانس کریستین اندرسن و نفر دوم در اولین جشنواره شاهکارهای ادبی برای تصویرسازی غزلیات شمس و … را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

همچنین کیوان عسگری، کارشناسی ارشد نقاشی، شرکت در بیش از ۷۰نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی، عکاسی و چاپ دستی، عضو هیات مدیره انجمن نقاشان و تصویرگران ایران، برگزیده دومین مسابقه بین المللی تصویری ادیان توحیدی را در سوابق هنری خود ثبت کرده است.

باشگاه تجسمی تهران پیش از این نشست‌هایی چون: نقد و بررسی کتاب “هنرنوگرای ایران” و “مواظب الماسهایتان باشید”، نشست تخصصی “صفحه آرایی” و نشست “صد سال اعلان و پوستر فیلم در ایران” را برگزار کرده است.

علاقه‌مندان به منظور بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام /۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.