زورگیران محور حمیل – اهواز دستگیر شدند

۲۶اردیبهشت،

۳ مرد که با شگرد پنچر کردن لاستیک اقدام به زورگیری از رانندگان کامیون در محور حمیل – اهواز می کردند ، توسط پلیس اسلام آباد غرب دستگیر شدند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “قباد خنجری” فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه در تشریح این خبر بیان داشت : در پی کسب چند خبر از شهروندان مبنی بر زورگیری از رانندگان وسایط نقلیه خصوصا کامیون ها در محور حمیل – اهواز ، پیگیری موضوع و دستگیری زورگیران با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت .
خنجری افزود : بررسیهای بعمل آمده توسط ماموران حکایت از آن داشت ، زورگیری ها توسط سرنشینان یکدستگاه سواری پیکان انجام گرفته است ، بدین ترتیب که آنان ابتدا با استفاده از میخ های مخصوص اقدام به پنچر کردن چرخ کامیون ها کرده و پس از توقف خودرو ، با زور و تهدید وجوه نقد و وسایل با ارزش رانندگان را بسرقت می برده اند .
وی ادامه داد : سرانجام پس از مدتی کار اطلاعاتی شبانه روزی و با استفاده از خبرها کسب شده از منابع خبری هویت ۳ سارق زورگیر شناسایی و روز قبل طی اقدامی ضربتی سوار بر یکدستگاه پیکان ، در بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب دستگیر شدند .
خنجری تصریح کرد : در بازرسی های بعمل آمده از خودرو متهمان ، تعداد ۲ عدد پلاک دست ساز خودرو بهمراه تعدادی میخ فولادی مخصوص پنچر کردن لاستیک خودرو کشف شد .
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهمان که ۳ مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله می باشند ، در تحقیقات اولیه بعمل آمده در پاسگاه “حمیل” به زورگیری از رانندگان کامیون ها با شگرد پنچر کردن لاستیک اعتراف کردند . 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب اضافه کرد : متهمان با دستور مقام قضایی جهت بررسیهای تکمیلی و شناسایی مالباختگان در اختیار پاسگاه حمیل قرار دارند ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.