زورگیران طعمه خود را به قصد کشت زدند

۳۰ آبان ،

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از شهروندی خبر داد که مورد ضربات متعدد چاقوی زورگیران قرار گرفته بود.

سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن اشاره به دستگیری زورگیران گفت: روز ۱۴ آبان ماه فردی از شهروندان با ظاهر خون آلود که با ضربات متعدد چاقو که بر روی سر و کتف آن به وضوح رویت می شد وارد کلانتری شده و از ماجرای خود گفت که در راه بوده که سه زورگیر او را دوره و با مقاومت وی رو به رو می شوند.
که در نهایت سبب ضرب و شتم بین آنان می گردد.
وی در ادامه افزود: به سبب حساسیت موضوع عوامل اطلاعات به صحنه اتفاق رفته و یک گوشی همراه در آن منطقه یافت می کنند که با پیگیری خط گوشی و دستور قضایی به خانه صاحب خط گوشی رفته و او را دستگیر می کنند که وی در بازجویی های انجام شده اظهار می دارد که این خط ۲ ماه پیش از او سرقت شده است.
باقری شاد در ادامه با اشاره به اقدامات پیچیده پلیسی و همچنین تجمیع اطلاعات به دست آمده گفت: بعد از مدت کوتاهی ماموران توانستند سارق این گوشی که یکی از آن سه فقره زورگیر بوده است را شناسایی و در یک اقدامی شجاعانه او را دستگیر نمایند.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: در نهایت ماموران پس از اطلاع دریافتی از زورگیر دستگیر کرده توانستند به روز جاری دو زورگیر دیگر را که ابهتشان سر به فلک کشیده بود را در هم شکنند و لوح ناپاک وجودشان را از جامعه پاک گرداند و آنان را دستگیر کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.