زورگیری در زنجان، دستگیری در تهران

۰۹اردیبهشت،

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زورگیر تهرانی که با همدستی ۲ نفر در زنجان اقدام به سرقت کرده بود با تلاش ماموران در تهران دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،‌ مراد جعفری گفت: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت که چندی پیش دختر و مادری به پلیس آگاهی مراجعه و از یک زورگیری اعلام شکایت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: آنها به ماموران گفتند با مقداری طلاجات به ارزش ۲۵ میلیون تومان و مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد که در کیف دستی قرار داده بودیم از بانک خارج شدیم که در بین راه یک نفر به ما حمله‌ور شده و دو نفر دیگر نیز با تهدید چاقو و نانچیکو طلاجات و وجوه نقدمان را ربودند و متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با این شکایت تحقیقات در خصوص دستگیری عاملان این سرقت آغاز شد و ماموران توانستند با کار اطلاعاتی گسترده محل اختفای یکی از متهمان را در تهران شناسایی کرده و با اخذ نیابت قضایی متهم را در روز قبل دستگیر و به زنجان منتقل کنند.

جعفری با اشاره به اینکه این متهم به همراه سه نفر دیگر یک باند را تشکیل داده بودند، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف کرد که اهل و ساکن تهران بوده و به همراه سه نفر دیگر با یک دستگاه خودرو پراید به زنجان آمدند و با سرقت دو دستگاه موتور‌سیکلت و زاغ‌زنی مقابل بانک اقدام به این زورگیری کردند.

وی افزود: با بازداشت متهم مذکور، مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه و ضمن شناسایی متهم از اقدام پلیس تقدیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل شد و موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.