زورگیری ۲ پلیس‌ قلابی از دختران تهرانی

۲۵خردادماه،

دو پسر جوان که به عنوان مامور پلیس از دختران و زنان زورگیری می کردند، در تحقیقات ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر ، چندی قبل تعدادی زن و دختر جوان با مراجعه به کلانتری های جنوب پایتخت از دو پسر جوان به جرم اخاذی در پوشش مامور پلیس شکایت کردند.

همزمان با افزایش شکایت ها رسیدگی به این پرونده در دستور کلانتری های جنوب شهر تهران قرار گرفت و با چهره نگاری و گفتگو با مالباختگان ماموران موفق شدند قاسم و داریوش دو مامورنمای ۲۲ و ۲۴ ساله را شناسایی کنند.

در ادامه با بررسی سوابق این مجرمان مشخص شد آنها دارای چندین فقره سابقه سرقت و کلاهبرداری می باشند.

با مشخص شدن هویت مجرمان، تصاویر آنها در اختیار تمامی گشت های پلیس قرار گرفت تا اینکه نیمه شب ۱۳ خرداد ماموران گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه به خودروی سمندی که به صورت مشکوک پارک شده بود مضنون شدند.

ماموران با بررسی های بیشتر متوجه شدند دو پسر جوان در حال مصرف مواد مخدر در خودرو می باشند که پس از نزدیک شدن به خودرو یکی از آنها با چاقو و دیگری با قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

مجرمان که قصد داشتند ماموران پلیس را خلع سلاح کنند با اقدام به موقع ماموران زمینگیر و دستگیر شدند.

با انتقال دو پسر زورگیر به کلانتری، آنها در بازجویی ها مدعی شدند برای درآوردن خرج روزانه شان در لباس مامور پلیس اقدام به زورگیری از دختران و زنان جوان می کردند.

سرگرد قربانعلی رزم آرا با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از خودروی متهمان انواع مواد مخدر شامل شیشه، کراک، هروئین، حشیش و چند عدد پایپ کشف و ضبط شد. همچنین تعدادی بی سیم و لوازم و تجهیزات نظامی نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهمان برای مشخص شدن سایر جرایم احتمالی شان در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت قرار گرفتند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.