زورگیر سابقه دار این بار قبل از سرقت بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان اردشیر نادری رییس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد به تشریح جزییات خبر فوق پرداخت. به گفته وی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ در این منطقه دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطق جرم خیز آغاز کردند. سروان نادری ادامه داد: شب گذشته شنبه بیست و دوم مهر ماه سال جاری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشتزنی در بزرگراه ” آزادگان ” به فردی با ظاهری آشفته که در حال پرسه زدن بود مشکوک شدند.
کلانتر ۱۶۷ افزود: ماموران برای بررسی موضوع به او نزدیک شدند اما مظنون به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد. این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند متهم را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کنند در بازرسی از متهم که ” اصغر ” نام داشت یک قبضه چاقو بزرگ و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد. وی بیان کرد:با توجه به زورگیریهای اخیر در آن محدوده ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند. 
سروان نادری در پایان اضافه کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد متهم سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است که ماموران بعد از تکمیل پرونده متهم را جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع دادند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.