زینی‌زاده: تراکتورسازی دنبال نام‌ها نیست

۱۹خردادماه،

حمید زینی‌زاده در مورد روند نقل و انتقالات در تیم تراکتورسازی اظهار داشت: ما هم مثل سایر تیم‌ها در حال جذب بازیکنانی هستیم که در فصل آینده بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه نهایت تلاشم را می‌کنم تا آنچه که کادر فنی لازم می‌داند را فراهم کند.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: برای جذب بازیکنان تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم. بنده چند روزی هست که تهران هستم به موازات اقداماتی که در جهت جذب بازیکنان می‌کنم پیگیر تأمین منابع مالی باشگاه هم هستم. یک بخشی از منابع توسط اسپانسرها تأمین می‌شود و بخش دیگری هم سهامداران باشگاه می باشند که ما مذاکرات لازم را با آنها داشتیم تا بدون دغدغه خاصی فقط به فکر آماده کردن تیم باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هیچگاه خلاف ضوابط نقل و انتقالات عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: ما دنبال کار خودمان هستیم و الحمدالله تا کنون در پیشبرد برنامه‌هایمان خوب عمل کرده‌ایم در چند روز آینده هم با بازیکنانی که مذاکره کرده‌ایم در صورت توافق قرارداد نهایی را امضاء خواهیم کرد. البته باید بگویم دنبال نام‌ها نیستیم بلکه به دنبال بازیکنان با کیفیت می‌گردیم شاید یک بازیکن گمنام باشد اما از لحاظ فنی نیازهای ما را برآورده سازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با آرش برهانی مهاجم تیم استقلال مذاکره‌ای داشتند یا نه،‌گفت:‌ نه ما مذاکره‌ای با برهانی نداشتیم.

زینی‌زاده با اشاره به اینکه یک اردوی داخلی را در سرعین اردبیل برگزار خواهند کرد، گفت: اگر شرایط مهیا شود، یک اردوی خارجی را نیز پیش رو خواهیم داشت.

مدیرعامل با تأکید بر این موضوع که تیم تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و همچنین حضور شایسته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود، خاطرنشان کرد: با همت بازیکنان تراکتورسازی این امکان وجود دارد، عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم این هدف عملیاتی شود به شرط اینکه خود بازیکنان و کادر فنی بخواهند. حمایت هواداران هم حائز اهمیت است.

زینی‌زاده با تاکید بر اینکه جدایی سید صالحی از تیم تراکتورسازی قطعی شده است عنوان کرد: ما هنوز با این بازیکن تسویه حساب نکردیم اما وی در آخرین صحبت‌هایش با ما اعلام کرده به خاطر مشکلات خانوادگی که دارد نمی‌تواند در تبریز بماند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص حضور قاسم دهنوی در تمرینات روز قبل سپاهان گفت:‌ من از این موضوع اطلاعی ندارم اما روز جمعه قبل وی از طریق یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی ابراز تمایل کرده بود تا برگردد ما هم قبول کردیم اما وقتی با او تماس گرفتیم موفق نشدیم با وی ارتباط برقرار کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.