زیبنده کشورمان نیست که آمار طلاق بالاست

فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: خطرات ناشی از بالا رفتن سن ازدواج را جدی بگیرید.

شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه ستاد ساماندهی امور جوانان به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استان تهران الگوی توسعه کشور است اگرساماندهی مناسب و درستی در امور جوانان استان که جمعیت بسیار عظیمی می باشند صورت بگیرد در سطح کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: ۳۶ درصد از جمعیت تهران جوان می باشند و ۱۹ درصد از جوانان سایر شهرهای کشور در تهران دانشجو اند و این امر توجه ویژه به امور جوانان را می طلبد و دستگاههای زیربط باید نقش خود را در برنامه ریزی و اجرا به طور جدی ایفا کنند.

چاوشی افزود: امید به بهبود شرایط زندگی را باید با اقدامات عملی ارتقا دهیم، زیبنده کشور اسلامی نیست که آمارها ، کاهش ازدواج و افزایش طلاق را نشان دهد. با نهادینه شدن فرهنگ قناعت امکان ازدواج آسان با همکاری دستگاهها مرتبط فراهم خواهد شد، اما متاسفانه چشم و هم چشمی ها نگرانیهای جدی برای تامین نیازهای اساسی و جهیزیه، نتیجه تاخیر درسنت حسنه ازدواج را فراهم آورده است.

وی همچنین به مدیرانی که مسئولیت قانونی خود را نادیده بگیرند و با اقدامات سنجیده خود اختلال در سیستم مدیریتی ایجاد نمایند و حوصله حضور و مشارکت در تصمیم گیری های اساسی در مورد امور جوانان استان را نداشته باشند گفت، برای رفع خستگی باید سنگرهای خود را به سربازان تازه نفس نظام بسپارند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.