زیرگذر و کندروهای بزرگراه شهید زین الدین تکمیل می شود

شهردار منطقه ۴ گفت: طرح احداث و تکمیل زیرگذر و کندروهای بزرگراه شهید زین الدین با پیشرفت فیزیکی مطلوب در دست اقدام است و تا قبل از بازگشایی مدارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسن کریمیان در بازدید میدانی از مسیر ۶ کیلومتری بزرگراه شهید زین الدین حدفاصل پل شهید قائمی تا سه راه آزمایش که با حضور سید حسین حسینی نژاد قائم مقام منطقه و معاونان فنی و حرفه ای، حمل و نقل و ترافیک و امور شهری انجام شد، افزود: تقاطع بزرگراه شهید زین الدین و خیابان استخر(بلوار شاهد) هم اکنون بصورت چراغ راهنمایی زماندار کنترل می گردد که با توجه به وجود بزرگراه های شهید زین الدین، شهید بابایی، وجاده لشگرک و همچنین وجود محله پرتراکم تهرانپارس، وسایل نقلیه به منظور سفر از طریق مبادی مذکور با حجم بالایی از طریق خیابان استخر به عنوان شریان شمالی و جنوبی استفاده می کنند.
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی اصلاح هندسی در این تقاطع زیرپل شهید قائمی با هدف روان سازی، بهسازی و ساماندهی حرکت و حذف چراغ راهنمایی زماندار و تبدیل تقاطع به میدان در دست اقدام است و تا پایان اول تابستان به بهره برداری می رسد.
کریمیان در ادامه، با اشاره به احداث فضای سبز قابل توجه در بزرگراه شهید زین الدین تصریح کرد: همزمان با اجرای عملیات احداث و تکمیل کندروها و زیرگذرهای بزرگراه شهید زین الدین، احداث ۳۵۰۰۰مترمربع فضای سبز عمودی در این بزرگراه حد فاصل خیابان استخر تا سه راه آزمایش اجرا می شود.
سیدحسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع آسفالت به همراه ۲۰۰۰متر پیاده روسازی، توسط این منطقه در کندروهای بزرگراه شهید زین الدین اجرا شده است.
وی با اشاره به سایر طرح های پیش بینی شده در بزرگراه شهید زین الدین خاطر نشان کرد: مناسب سازی فلکه چهارم تهرانپارس و اجرای تمهیدات ترافیکی در خیابان های احسان و خواجه نصیرالدین طوسی، از دیگر اقدامات پیش بینی شده در بزرگراه شهید زین الدین است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.