سئوال از رئیس جمهور را به مصلحت نمی دانم

 رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم اعضای فراکسیون اصولگرایان برای پس گرفتن امضای سوال از رییس‌جمهور گفت که تجربه سوال از رییس‌جمهور در مجلس هشتم تجربه موفقی نبوده و ما علاقه‌مندیم سوال منتفی شود.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل که در حاشیه جلسه صبح امروز مجلس (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت درباره اظهارت علی مطهری مبنی بر اینکه سوال از رییس‌جمهور منتفی نمی‌شود، گفت: آقای مطهری نظر خودشان را گفتند و فراکسیون هم نظر خودش را دارد، آقای مطهری عضو فراکسیون ما نیستند.

وی افزود: ما علاقه‌مندیم سوال منتفی شود چرا که آن را در مجلس هشتم تجربه کرده‌ایم و دیدیم چه اتفاقی می‌افتد این تجربه موفقی نبوده و باید پیش چشم ما باشد.

حدادعادل یادآور شد: فراکسیون اصولگرایان نظر خود را درباره سوال از رییس‌جمهور اعلام کرده، هیات رییسه مامور اجرای آیین‌نامه است و نمایندگان هم خودشان تکلیف‌شان را می‌دانند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: ما به عنوان فراکسیون نظر داریم که سوال از رییس‌جمهور را مفید و به مصلحت کشور نمی‌دانیم.

وی درباره انتشار اخباری مبنی بر رایزنی دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای بررسی سوال از رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما علاقه‌مند به رایزنی با فراکسیون رهروان در این باره هستیم آنها به عنوان فراکسیون در این رابطه اظهارنظر نکردند، اما ما مایلیم آنها هم اظهارنظر کنند و موضع‌شان را به عنوان فراکسیون بگویند که آیا موافق با طرح هستند یا خیر؟

حدادعادل گفت: ما علاقه‌مندیم با فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای در این رابطه داشته باشیم؛ البته دعوت رسمی از آنها نکردیم ولی از آقای ابوترابی خواستند که ایشان سعی کنند که فراکسیون رهروان هم برای منتفی شدن سوال اقدام کنند،‌اگرچه از پاسخ آنها خبری ندارم اما ما چنین درخواستی را از طریق آقای ابوترابی مطرح کرده‌ایم.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان درباره کاریکاتور روزنامه شرق که منجر به توقیف این روزنامه شد نیز گفت که آن کاریکاتور خوب نبوده است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.