ساخت بازیهای پلتفرم آندروید توسط بازی سازان ایرانی

بازی سازان ایرانی فقط به ساخت بازیهای قابل اجرا بر روی کامپیوتر اکتفا نکرده و در دومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران بازیهای آندروید برای گوشی های همراه عرضه کرده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعاتممتازنیوز، سید علی کسایی، سازنده بازی “زیگول و بچه عقاب گمشده” در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:
 
این بازی بر روی پلتفرم آندروید (گوشی همراه و تبلت ها) قابل اجرا بوده و سبک آن اکشن ماجراجویی است.
 
وی با اشاره به اینکه بازی زیگول و بچه عقاب گمشده دارای یک ساعت گیم پلی است، افزود: در این بازی بچه عقابی توسط یک کرکس از لانه خود که بالای جنگل دماوند است به پایین پرتاب شده و بازیکن باید در هشت مرحله این بچه عقاب را به لانه برگرداند.
 
کسایی تصریح کرد: مراحل بازی در محیط های جنگلی، میان ابرها و کوهپایه ها می گذرد و طیف سنی کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این بازی هستند.
 
سازنده بازی زیگول و بچه عقاب گمشده گفت: با توجه به اینکه صنعت بازی سازی در ایران نوپا است، رقابت با بازیهای خارجی پلتفرم PC بسیار مشکل بوده اما بازار آندروید در جهان نوپا است و امکان رقابت و پیشرفت در این زمینه برای همه یکسان است.
 
وی ادامه داد: تولید بازی زیگول و بچه عقاب گمشده که به تازگی وارد بازار شده است، سه ماه و نیم به طول انجامید و بعد از آن بازی “سیاره کله بشقابی” را در دستور کار خود قرار داده ایم که امیدواریم این بازی اوایل شهریور ماه امسال در دسترس علاقه مندان قرار گیرد./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.