ساخت تلفن همراه سه‌بعدی از سوی هندی‌ها

۳۱فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها-نخستین گوشی هوشمند سه‌بعدی ساخت کشور هند به پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز مجهز شده است و علاوه بر این شامل رم یک گیگابایتی نیز می‌شود.

شرکت میکرومکس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در هند محسوب می‌شود، در نظر دارد گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر سه‌بعدی را با قیمت ۱۵ هزار روپیه(۲۷۷٫۹ دلار) روانه بازار کند.

به گزارش فارس به نقل از زد‌دی‌نت، قرار است این محصول با نام Canvas AD 115 وارد بازار شود و این طور که منابع محلی گزارش داده‌اند، روی آن نسخه Jelly Bean سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد.

از دیگر مشخصات به‌کار رفته در این محصول می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی این گوشی هوشمند اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت ۸۰۰ در ۴۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارند.

نخستین گوشی هوشمند سه‌بعدی ساخت کشور هند به پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز مجهز شده است و علاوه بر این شامل رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دارد و دوربین دوم آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند.

برای این گوشی هوشمند رابط کاربری سه‌بعدی تعریف شده است که البته امکان بازپخش تصاویر سه‌بعدی برای آن فراهم نیست. لازم به ذکر است که هم‌اکنون هیچ گوشی هوشمند با قابلیت سه‌بعدی با این قیمت در بازار وجود ندارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.