ساخت فیلم با گوشی تلفن همراه

۲۵م دیماه ،

عکاسی و فیلم برداری با موبایل می تواند یک فعالیت کاملاً حرفه ای باشد که برای این نوع آثار جشنواره های متعددی وجود دارد که از آن جمله می توان به جشنواره فیلم های جیبی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران: مرکز فیلم پاریس که میزبان جشنواره Pocket Film tival است، ۱۰۰ دستگاه تلفن نسل سوم را در اختیار فیلم سازان، نویسندگان موسیقی دانان و دیگر اشخاص خلاق قرار دارد تا تجربه خود را ضبط کنند و حاصل این کار تولید انواع فیلم های سیاه و سفید و خاطرات شخصی و یک فیلم بلند داستانی بود.

بنابراین گزارش در کشور ما نیز با ابتکار سامسونگ و به بهانه برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ،ده هنرمند مطرح کشورمان در عرصه بازیگری و کارگردانی برای این جشنواره با موبایل فیلم می سازند.

لازم به ذکر است: آثار ساخته شده توسط این هنرمندان در بخش رقابتی نگاه هنرمند به نمایش در خواهد آمد که این آثار با هدف ارتقای دانش کاربران گوشی های سامسونگ در زمینه فیلم سازی با تلفن همراه ساخته می شوند و شیوه های ساخت یک فیلم حرفه ای به کمک گوشی موبایل را به مخاطبان علاقمند نشان می دهند.

گفتنی است، آثار خلق شده توسط این ۱۰۰ هنرمند در اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در کنار سایر آثار رسیده به جشنواره برای عموم به نمایش در می آید.یادآور می گردد: اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه از اول تا چهارم اسفند ماه ۹۱ در تهران برگزار می گردد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.