ساخت «کوچه باغ‌های خاطره» در سیمافیلم

جام جم آنلاین: افسانه منادی نخستین سریال بلند خود با عنوان «در کوچه باغ‌های خاطره» را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، منادی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه به سنین نوجوانی (۱۰ تا ۱۵سالگی) بزرگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی ایران می‌پردازد.

این کارگردان افزود: در این سریال خاطرات این بزرگان در سنین نوجوانی که حاوی پیام‌های تربیتی و اخلاقی همچون شجاعت، سخاوت، راستگویی و… برای کودکان و نوجوانان است در قالب اپیزودهای جداگانه که هر اپیزود بنا بر مضمون آن قسمت نامگذاری شده است به تصویر کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: «در کوچه باغ‌های خاطره» با توجه به موضوع محوری آن نیازمند تحقیقات گسترده میدانی است که مرحله پژوهشی آن آغاز شده و با در نظر گرفتن این نکته که کودکی هر یک از مفاخر در نقطه‌ای از ایران گذشته است، تنوع جغرافیایی متعددی به لحاظ لوکیشن خواهد داشت که به طور قطع برای بیننده جذاب خواهد بود.

منادی اظهار کرد: این سریال در ۱۳ قسمت تولید می‌شود که در صورت امکان، سری دوم و سوم آن نیز ساخته خواهد شد.

وی افزود: احتمال دارد کارگردانی کار را به طور مشترک با نادر مقدس بر عهده داشته باشیم.

گفتنی است افسانه منادی به تازگی ساخت فیلم تلویزیونی «اولین باران پاییزی» را با بازی استاد جمشید مشایخی در مرکز سیمافیلم به پایان رسانده است و نادر مقدس «در کوچه باغ‌های خاطره» را در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.