ساخت یادمان شهدای گمنام و پردیس دانشگاهی شهدای گمنام دانشگاه یاسوج

۲۱ام بهمن ،

با حضور معاونان اداری مالی و مدیریت منابع و حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، شش پروژه تازه دانشگاه یاسوج کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با حضور دکتر علی اکبر متکان و دکتر سید جواد ساداتی نژاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی دانشگاه یاسوج با مساحتی بالغ بر ۳۶۰۰ متر مربع در سه طبقه کلنگ زنی شد که برآورد هزینه ساخت این مجتمع، بیش از ۴۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

همچنین یادمان شهدای گمنام و پردیس دانشگاهی شهدای گمنام دانشگاه یاسوج و ساختمان کلاس‌های این دانشگاه از دیگر پروژه‌های دانشگاه یاسوج بود که در این مراسم کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا، افتتاح ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه یاسوج نیز با مساحتی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع، سالن اجتماعات ۲۵۰ نفری و مرکز رایانه دانشگاه با قابلیت استفاده از ۲۵۰ دانشجو به صورت همزمان از دیگر پروژه‌های این دانشگاه بود که در این مراسم توسط معاونان وزیر علوم افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان کلاس‌های این دانشگاه در فضایی بالغ بر ۷۵۰۰ متر مربع و با برآورد بودجه ۷۰ میلیارد ریال برای احداث ۵۰ کلاس درس و چهار سالن دفاعیه ساخته می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.