ساخت یک انیمیشن صامت با موضوع مشکلات خانوادگی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

انیمیشن باران من به پیش تولید رسید

انیمیشن کوتاه ˝باران من˝ به کارگردانی میر توحید رضوی با موضوع خارج شدن زندگی یک زوج از تعادل وارد پیش تولید شد.

به گزارش هنرآنلاین ، میرتوحید رضوی در این باره گفت: این کار اولین انیمیشن شخصی و کوتاه من محسوب می گردد و حساسیت های ویژه‌ای روی داستانسرایی و استفاده‌ی بجا از عناصر کلیدی در آن دارم.

او یادآور شد: داستان این انیمیشن کوتاه که “باران من” نام دارد دربارهٔ‌ی زندگی مشترک زن و مرد جوانیست که همدیگر را انتخاب می‌کنند، اما در میانه‌ی این راه به مشکلاتی برمی‌خورند و همه چیز از تعادل خارج می گردد.

این انیماتور تاکید کرد: به عنوان نمونه در این اثر بیان می گردد که اگر تجسمی به بُعد روانیِ یک سری مشکلات بدهید، چه تصاویری خلق خواهد شد؟ جوابِ این سوال، روایتِ بصریِ این اثر خواهد بود.

رضوی دربارهٔ ویژگی های این اثر انیمیشن توضیخ داد: استفاده‌ی خلاقانه از طراحی کاراکتر برای بیانِ هرچه بهتر مفهوم فیلم و همچنین لوکیشنِ محدود با کاراکترهای محدود در کنارِ صامت بودن از نکاتِ چالش برانگیز این اثر محسوب می گردد که بر جذابیت های آن می افزاید.

وی دربارهٔ هدف از تولید این اثر گفت: این کار سفارشی نیست و به منظور حضور در عرصه های بین المللی ساخته می گردد
این کارگردان سینمای انیمیشن توضیح داد: داستانِ این کار در حدود یک‌سال و نیم شکل گرفت و در نهایت داستان نهایی این اثر در قالب اثری ۶ تا ۷ دقیقه ای به رشته تحریر درآمد.

رضوی ادامه داد: هم اکنون درحال طراحی کاراکتر و دکوپاژ واستوری‌بورد هستیم و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این اثر تا ۷ ماه دیگر آماده خواهد شد.

میر توحید رضوی از کارگردانان انیمیشن است. وی آثاری همچون مجموعه انیمیشن‌ خانواده‌ی‌ «تهرانی‌ها» به تهیه کنندگی شهرداری تهران، تولید مجموعه انیمیشن‌‌های ایدز به سفارش سازمان ملل، صندوق حمایت از کودکان، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی وب‌سایت تخصصی انیمیشن سه‌بعدی به آدرس Puyanama.com، و همکاری در چندین پروژه‌ی مختلف را در رزومه‌ی حرفه‌ای خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.puyanama.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.