ساخت ۹۰هزار واحد مسکن مهر جدید در شهر تهران آغاز شد

رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: ساخت ۹۰هزار واحد مسکن مهر جدید در شهر تهران از یک ماه قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز،  ایرج رهبر رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور
افزود : از این تعداد واحد مسکن مهر ، ۸۵ هزار واحدمسکن  در پردیس و  ۵ هزار واحد نیز در محله تهرانسر احداث خواهد شد . 

رهبر گفت:بیش از ۹۷ درصد از ساخت مسکن مهر کشور را بخش خصوصی انجام می دهد که ازاین بین حدود ۸۵ درصد توسط کانون سراسری  انبوه سازان و ۱۳ درصد توسط پیمانکاران  انجام می شود.

وی ساخت مسکن مهر  را یک فرصت استثنایی  برای ساخت و ساز کشور بیان کرد و گفت :طرح مسکن مهر نشان داد که مهندسان و طراحان ایرانی از توانمندی بالایی برخوردارند . 

رییس کانون سراسری انبوه سازان مسکن کشور اضافه کرد : اگر طرح مسکن مهر اجرا نمی شد ، با انباشت بیش از  اندازه  تقاضا برای مسکن مواجه می شدیم و این موضوع موجب جهش های ناگهانی در قیمت مسکن می شد. 

وی سرعت بالا ،  استفاده از مصالح استاندارد ، به کارگیری دانش نوین و بهره مندی از سبک سازی و مقاوم سازی را از ویژگی های ساخت مسکن مهر بیان کردو گفت : در ساخت مسکن مهر از تکنولوژی های نوین استفاده شده است . 

رهبر ساخت مسکن مهر را بسیار عالی و مطابق با استاندارد های روز دنیا بیان کرد و گفت این ساختمان ها دارای استاندارد های بین المللی سازه ای و همچنین استاندارد بومی ۲۸۰۰ داخلی است و  با بیان اینکه  سرعت عمل در ساخت یکی از ویژگی های طرح مسکن مهر است ،گفت :مسکن مهر موجب شد کسانی که توانایی خرید مسکن را نداشتند به راحتی صاحب مسکن شوند.

رهبر با بیان اینکه طرح مسکن مهر جهانی شده است گفت: اغلب کشورهای که در صدر هیئت‌های بلند پایه به ایران سفر می‌کنند از طرح مسکن مهر استقبال کرده‌اند.

وی گفت: تعداد زیادی از کشور ها از جمله عراق، ونزوئلا، الجزایر و ترکیه خواستار پیاده‌سازی طرح مسکن مهر از سوی سازندگان ایرانی در مناطق خود شدند.

وی به موضوع بر پایی نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره کرد و افزود: بر پایی این نمایشگاه کمک بسیاری به توسعه صنعت ساخت و ساز کشور خواهند کرد. 

رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور اضافه کرد : یکی از مزیت های این نمایشگاه ، حضور تولید کننده ومصرف کننده در کنار یکدیگر و ارائه توانمندیها وتکنولوژی نوین  و به روز دنیاست .

رهبر در ادامه گفت : تا پیش از تشکیل کانون سراسری انبوه سازان ، ساخت وساز کشور به صورت سنتی وغیر اصولی انجام می شد اما با تشکیل کانون ، ساخت وساز به صورت اصولی و مهندسی در امد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

 در این نمایشگاه هزار و ۱۰۰شرکت داخلی و بیش از ۲۰۰ شرکت خارجی آخرین دستاوردها و توانمندی خود در زمینه های مختلف صنعت ساختمان را ارائه خواهند کرد.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران که بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه محسوب می شود، بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله آلمان-آمریکا-فرانسه-انگلستان- اسپانیا- ترکیه- ایتالیا-کره جنوبی- چین- اتریش- مالزی- عراق- ژاپن – هنگ گنگ و سوئد حضور خواهند داشت./عب


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضازاده:

    مسکن مهر ویژه ثروتمندان با درآمد بالای ۸ میلیون تومان در ماه و فاقد مسکن
    شرایط دریافت مسکن مهر تهرانسر که چند روزی است که اعلام شده به شرح زیر است
    داشتن ۲۰ میلیون تومان نقد
    داشتن در آمد ماهی ۸ میلیون تومان برای پرداخت هر سه ماه ۲۰ میلیون تومان اقساط و خرج کرد بخور و نمیر بدون احتساب مخارج اضافی
    نداشتن مسکن در ۴ سال گذشته با وجود درآمد ماهیانه ۸ میلیون تومان
    ثبت نام نکردن مسکن مهر با وجود نداشتن مسکن و استطاعت خرید و داستن شرایط ثبت نام مسکن مهر
    گمانه هایی در خصوص شان وجودی مسکن مهر تهرانسر
    ۱٫ قرار است عده ای که میخواهند زمین هایشان فروش رود و به نان و نوایی هم برسند در قالب مسکن مهر بارشان را ببندند
    ۲٫ پسر خاله و اقوام دور و نزدیک که نتوانسته اند با شرایط پیش فروش خانه، اعتماد مردم را جلب کنند پیشنهادهایی داده اند که هم دولت منتفع گردد و هم بعضی از فامیل دور و کلاه قرمزی و جیگر و بع بعی و پسر عمه و …
    ۳٫ قرار است دولت مادرش را به قیمتی بفروشد که کسی نخرد. بعد هم بگوید ما که فروختیم کسی نبود بخرد (یارو گفت: من مادرم را میفروشم- گفتند: مزخرف نگو کسی که مادرش را نمیفروشد –گفت: به قیمتی میفروشم که کسی نخرد) حالا هم قرار است دولت بگوید من میخواهم مسکن مهر در تهران بدهم ولی کسی استقبال نمیکند
    ۴٫ قرار است عده ای در تهران صاحب چندین و چند خانه شوند، آنهم با سهمیه مسکن مهر اقوام دور و نزدیک. بعد از قیمت گذاری مجدد منصرف شوند ودر اصل پول زمین را هم ببخشند و بگویند: از قمیت گذاری مجدد منصرف شدیم بقیه اش هم مال خودتان (یعنی همان از ما بهتران)
    تورا به خدا تحقیق کنید موضوع چیست. چون مردم به اندازه کافی شعور دارند که بفهمند کاسه ای زیر نیم کاسه این طرح هست و هیچ فردی نیست که مستحق دریافت مسکن مهر باشد و اینقدر هم در رفاه و ثروتمند باشد که بتواند تمامی این پول را که (با اقساط ماهی ۱میلیون تومان آن) حدود ۲۰۰ میلیون میشود را بپردازد و تا حال هم خانه ای تهیه نکرده باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.