سارقان داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت دستگیر شد

۲۴اردیبهشت،

سارقان داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت دستگیر شد

عصرخودرو: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان سابقه‌دار با ۵۰ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از  پایگاه خبری پلیس البرز، حسین کربلایی زاده گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اشخاص ناشناسی با اجاره کردن خانه‌ای مجردی در موقعیت چهارباغ این شهرستان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند با آرم و تابلوی تاکسی و آژانس مسافرتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس خانه مورد نظر را شناسایی کرده و با تحت کنترل قرار دادن رفت و آمد اشخاص در نهایت با محاصره کامل مکان مورد نظر موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند.

کربلایی زاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به نام‌های «سلیم ـ الف» و «سبحان ـ ن» پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های ماموران، به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان‌های ساوجبلاغ و کرج اعتراف کرده و در بازرسی از منزل متهمان مقادیر بسیاری اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان خواست تا با اشراف نسبی و دقت نظر نسبت به محیط پیرامون محل سکونت خود، هرگونه تردد اشخاص مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا پلیس را در ایجاد امنیت و آسایش بیشتر شهروندان یاری کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سه شنبه ۲۴ اردیبهشت   ۱۷:۴۱

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.