سارقان لوازم داخلی خودرو در پشت میله های زندان

پنج سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده شهرک قدس شناسایی و دستگیر شدند.

  به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز،سرهنگ رضا جوانمرد، سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده های شهرک غرب، از شناسایی و بازداشت پنج سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده های شمال تهران علی الخصوص محله شهرک قدس، در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور در این محدوده کردند.
سرهنگ جوانمرد افزود:” در این طرح که بامداد روز گذشته انجام شده کلیه ماموران گشت های انتظامی کلانتری مذکور اقدام به اجرای طرح برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو کردند که متعاقب آن پنج نفر از سارقان لوازم داخلی خودرو که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد:” ماموران این کلانتری با تحت نظر گرفتن محله های جرم خیز و مکان هایی که احتمال سرقت لوازم داخلی خودرو در آنجا می رفت در هنگام گشت زنی موفق شدند این پنج سارق را که در حال سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان بودند را شناسایی کرده و دستگیر کنند.
جوانمرد اضافه کرد:” متهمان که “عباس” ، “علی”، “مجید”، “خلیل” و “حسین” نام داشتند در جریان بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرایم خود اعتراف و از میان وسایل آنها تعدادی لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگی و صورتجلسه از مالکان خودروهای مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسایی اموال خود به کلانتری اطلاع دهند.
وی در پایان گفت:” متهمان پس از اعتراف به اینکه با سرقت قطعات خودرو اموال مسروقه را در میدان شوش به مالخران اموال مسروقه می فروخته اند با حکم بازپرس شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۲ تهران با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.