سارقی تحت تعقیب پلیس آگاهی دستگیر شد

۳۰م دیماه ،

سارقی که مدتی تحت تعقیب اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار داشت توسط ماموران کلانتری در محدوده خیابان ۱۵ خرداد دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به سرقت های متعدد کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح استحفاظی این یگان به وقوع پیوسته و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار عوامل تجسس قرار گرفت.

سرهنگ علی سعیدی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از اقدامات منابع اطلاعاتی در ساعت ۸ صبح روز جاری رد پای یکی از سارقین را به هویت علی که فردی سابقه دار است بدست آوردند و سریعا نسبت به دستگیری نامبرده که در آدرس خیابان ۱۵ خرداد، خیابان ابوسعید با یک دستگاه موتور سیکلت در حال پرسه زنی و قصد سرقت کیف قاپی داشت اقدام گردید.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: به دنبال این موضوع مامورین با حضور خود در محل و رویت آنان توسط متهم، سارق اقدام به فرار نموده و طی تعقیب و گریزی در نهایت در خیابان خیام، خیابان پاچنار دستگیر و به مقر انتقال داده می گردد.

سرهنگ سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: به محض انتقال متهم به کلانتری با توجه به اینکه متهم خود را به نام سعید معرفی نمود مشخص گردید وی یکی از سارقین نامی و تحت تعقیب اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بوده است.

لذا طی بررسی های بیشتر ماموران متوجه  روزانه بیش از ۲۰ فقره سرقت های موبایل و کیف قاپی در محدوده خیابان وحدت، کارگر، ابوسعید و کریمخان شدند که این متهم در این محدوده ها در روز چندین مورد سرقت انجام می داد لازم بذکر است که از متهم چندین دستگاه گوشی همراه کشف و ضبط گردید و جهت بررسی بیشتر به اداره هیجدهم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ انتقال داده شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.