سارق بیمارنما شکار شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری سارق بیمارنما در خیابان گلستان سوم خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اقبال امانی در این باره گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۲ هنگام گشت‌زنی در خیابان پاسداران متوجه درگیری کوچکی در خیابان گلستان سوم شده و برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی ماموران مشخص شد که راکب موتورسیکلت در حال سرقت کیف‌دستی یک زن جوان بود، اظهارکرد: ماموران این سارق را دستگیر و کیف مالباخته را از وی کشف کردند.

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران با اشاره به انتقال متهم به کلانتری، اظهارکرد: متهم که در تحقیقات اولیه خود را «امیرحسین» معرفی کرده بود، در پی بازجویی‌ها، علاوه بر این سرقت به دو فقره سرقت دیگر نیز در محدوده الهیه و پاسداران معترف شد.

وی دربارهٔ شگرد این سارق نیز به ایسنا گفت: متهم دور کمر و گردن خود را لوله‌های پلاستیکی پزشکی بسته و یک کیسه نیز به آن وصل کرده بود و قصد داشت با استفاده از آن این گونه اقدام کند که بیماری دیالیزی است و برای کسب هزینه درمانش دست به سرقت زده است.

امانی افزود: با بازرسی بدنی از سارق مشخص شد که ادعای وی دربارهٔ مریضی‌اش کذب است و لوله‌ها و کیسه برای فریبش نصب شده و از این شگرد برای رهایی از طعمه‌هایش در صورت دستگیری استفاده کرده است.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.