سارق حرفه‌ای، سه دانشجوی دختر پلیس را با چاقو زخمی کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش پلیس مترو، سه دختر دانشجو با یک زن کیف قاپ درگیر شدند و این درگیر یک ساعته با حضور پلیس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از واشنگتن پست: سه دانشجو پلیس در ایالت مرلیند آمریکا هنگام بازگشت در خیابان مترو واقع در واشنگتن دی سی مورد حمله یک زن کیف قاب قرار گرفتند زن سارق که راکب یک دستگاه موتور سیکلت بود همراه همدستش  اقدام به ربودن کیف یکی از این دانشجوها کرد.

سارق با هوشیاری و مقاومت هر سه آنان از روی موتور به زمین افتاد و مورد حمله دختران  قرار گرفت اما با دخالت همدست وی که یک کلاه ایمنی مشکی رنگ بر سر داشت با یک چوب دستی به جان هر سه دانشجو می افتد و یکی از آنان را نیز با ضربه چاقو زخمی کرد و پس از ضرب و شتم آنان کیف هر سه آنان را ربوده و با دخالت پلیس از محل جرم متواری می شوند.

دانشجویان به دلیل جراحات وارد شده توسط چاقو سارق بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و طبق آخرین گزارشات به دست‌ آمده یکی از دختران به دلیل اصابت چاقو به پشت گردنش به حالت بیهوشی رفته است و همچنین به نقل از دکتران وضعیت مناسبی ندارد و احتمال می‌رود زنده نماند.

پلیس جستجوی خود را برای دستگیری این سارقین آغاز کرده است.

به سبب تردد دانشجویان که بیشتر آنان از ملیت های دیگر می باشند این خیابان هر روز شاهد مواردی از قبیل سرقت و ضرب و شتم و گاها نزاع های خیابانی نژاد پرستانه است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.