«سارق» دختر جوان کرجی را گروگان گرفت

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

«سارق» دختر جوان کرجی را گروگان گرفت

جام جم آنلاین: دزد حرفه‌ای که برای سرقت وارد یک مجتمع مسکونی در منطقه عظیمیه کرج شده و دختر جوانی را در محل گروگان گرفته بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، ظهر روز ۲۴ تیر دختری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان کرج در استان البرز تماس گرفت و خبر داد که دزدی وارد خانه‌شان در منطقه عظیمیه شده و او را در یکی از اتاق‌ها حبس کرده است.

در پی این تماس، ماموران کلانتری ۱۴ رسالت عازم محل حادثه شده و در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند سارق در محل سرقت متوجه حضور دختر صاحبخانه شده و او را به گروگان گرفته است.

ماموران ابتدا با اخطار به دزد گروگانگیر و سپس از طریق عملیات روانکاوانه از او خواستند با رها کردن دختر گروگان، خود را تسلیم کند،اما وقتی متهم حاضر به رهایی گروگان نشد، ماموران وارد ساختمان شدند.

گروگانگیر تهدید به قتل گروگان می‌کرد

با ورود ماموران به محل، سارق تهدید کرد در صورتی که به او نزدیک شوند، گروگان را خواهد کشت.

اما مرد گروگانگیر وقتی حلقه محاصره را تنگ دید، گروگان را رها کرد و به سمت پنجره اتاق رفت تا متواری شود.

در این هنگام ماموران او را خلع سلاح و دستگیر کردند.

دختر نجات‌یافته از لحظات پراضطراب گفت

با پایان یافتن حادثه گروگانگیری، دختر نجات‌یافته به پلیس گفت: در خانه بودم که با شنیدن سروصدا از خانه همسایه، از آپارتمانمان خارج شدم. در همین موقع با دیدن مردی که در حال باز کردن در آپارتمان همسایه‌مان بود، وحشت کرده و فریاد زدم.

وی اضافه کرد: قصد بازگشت به خانه‌مان را داشتم که مرد سارق با چاقو به من حمله‌ور شد و مرا به زور به خانه کشاند و در یکی از اتاق‌ها حبس کرد و مشغول جمع‌آوری اموال قیمتی خانه‌مان شد.

وی اضافه کرد: من هم در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ماموران کمک خواستم و مرد سارق وقتی متوجه مکالمه من با پلیس شد، با تهدید چاقو مرا از اتاق بیرون آورد و هر لحظه احساس می‌کردم مرا خواهد کشت. تا این که با حضور به موقع ماموران، نجات یافتم.

به این ترتیب متهم جوان به کلانتری منتقل شد و در بازجویی با معرفی خود به نام سعید، اعتراف کرد که یک دزد سابقه‌دار است.

گروگانگیر، دزد حرفه‌ای بود

متهم با اشاره به نحوه سرقت‌هایش و اقدام به گروگانگیری دختر جوان گفت: در محله‌های مختلف شهر کرج پرسه می‌زدم و با اطمینان از نبود صاحبخانه‌ها، با شاه کلید قفل خانه‌ها را باز کرده و با سرقت پول، طلا و اموال قیمتی متواری می‌شدم.

وی اضافه کرد: روز حادثه برای سرقت وارد یک مجتمع مسکونی شدم. در حال باز کردن قفل در بودم که دختر جوانی متوجه من شد که او را گروگان گرفتم. می‌خواستم اموال قیمتی خانه آنها را هم سرقت و فرار کنم که دستگیر شدم.

در ادامه بازجویی، متهم اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش، چند روز پیش یک دستگاه خودروی پراید سرقت کرده است.

سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در باره این پرونده گفت: در بازجویی از مرد گروگانگیر او علاوه بر گروگانگیری، به سرقت از منازل شهروندان کرجی و دزدیدن یک دستگاه خودرو نیز اعتراف کرد. در پی اعتراف متهم، مخفیگاه همدست او که در سرقت خودرو با وی همکاری داشت،در منطقه اندیشه شهریار شناسایی و او نیز دستگیر شد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 19, 2012 02:12 PM  تعداد مشاهده: ۲۰

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.