سارق ۶۰ سکه طلا را شناسایی کنید (+عکس)

۳۰اردیبهشت،

سکه‌ها در بسته‌های ۱۵ عددی آماده تحویل بودند و کارمند صرافی نیز به واسطه اعتمادی که به واسطه خرید چند روز قبل به این شخص پیدا کرده بود، آغاز به تحویل سکه‌ها کرد؛ در حالیکه کارمند صرافی منتظر گرفتن پول بود، ناگهان این جوان به سرعت از مغازه خارج و سوار موتورسیکلتی شد که موتور آن روشن بود و به سرعت فرار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ جوانی که تحت عنوان نماینده یک شرکت خصوصی اقدام به سرقت ۶۰ سکه طلا از یک صرافی کرده بود را شناسایی کنید.

در روز ۱۶ اردیبهشت سال جاری مالک یک مغازه صرافی در خیابان کریم خان جنوبی، با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین اعلام کرد که تعداد ۶۰ سکه طلای تمام بهار آزادی، از داخل صرافی و توسط جوانی حدودا ۲۵ ساله به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: جوانی تحت عنوان نماینده خرید یک شرکت خصوصی به صرافی مراجعه و اقدام به خرید چند سکه طلا کرد؛ در پایان خرید، این جوان مدعی شد که شرکت قصد خرید تعدادی سکه طلا را داشته و به این بهانه از کارمند صرافی درخواست کرد تا تعداد ۶۰ سکه تمام بهار آزادی را در چهار بسته ۱۵ عددی آماده کند تا او در چند روز آینده برای خرید سکه های طلا، مجددا به صرافی مراجعه کند؛ حتی مبلغی را نیز به عنوان پیش پرداخت به کارمند صرافی پرداخت کرد.

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند روز بعد همین جوان مجدداً به مغازه مراجعه و درخواست تعداد ۶۰ سکه طلا را کرد؛ همانگونه که چند روز پیش این جوان درخواست کرده بود، سکه‌ها در بسته‌های ۱۵ عددی آماده تحویل بودند و کارمند صرافی نیز به واسطه اعتمادی که به واسطه خرید چند روز قبل به این شخص پیدا کرده بود، آغاز به تحویل سکه‌ها کرد؛ در حالیکه کارمند صرافی منتظر گرفتن پول بود، ناگهان این جوان به سرعت از مغازه خارج و سوار موتورسیکلتی شد که موتور آن روشن بود و به سرعت فرار کرد.

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابایی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته صرافی، تصاویر جوان سارق در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که با هماهنگی های صورت گرفته، دستور انتشار یافتن تصاویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از تمامی شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، محل‌های تردد و یا مخفیگاه متهم را از طریق شماره تماس های ۸۸۵۰۵۷۵۳ و یا ۲۱۸۶۵۶۵۹ در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.