سارکوزی، اولاند رابه چالش کشید

جام جم آنلاین: در شش روز مانده به مناظره تلویزیونی بزرگ میان نیکلا سارکوزی رییس جمهور راستگرا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و فرانسوا اولاند، کاندیدای حزب سوسیالیست، هر دو نفر با حضور جداگانه در شبکه فرانس ۲، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، مهاجرت، بیکاری، افزایش مالیات برای افراد با درآمد بسیار بالا و وضع مالیات برای ساعات کار اضافی از موضوعات مطرح شده توسط خبرنگاران با هر دو نامزد بود.

فرانسوا اولاند بدون پاسخ به این سوال که آیا تعداد مهاجران مقیم فرانسه زیاد هستند یا نه، صرفا به اخراج مهاجران غیرقانونی از کشور اکتفا کرد.

نیکلا سارکوزی هم با ابراز تاسف از این که اولاند حاضر به انجام بیشتر از یک مناظره با او نشده، از همان ابتدا، رقیب خود را به چالش کشید.

وی همچنین با اشاره به شش و نیم میلیون رای حزب موسوم به راست افراطی خانم لوپن، تاکید کرد که رای این افراد برگرفته از بحران اقتصادی و نه رای راست افراطی بوده است.

آنچه که واضح است این است که هر دو کاندیدا با روش های مختلف در صدد جذب آرا این حزب هستند بدون آنکه خود را به ایده هایی که از آن بعنوان ایده های «نژادپرستانه» و «رادیکال» این حزب عنوان می شود نزدیک نشان دهند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز هفدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.