سازماندهی مجدد تیم ایران برای مذاکرات گام نهایی با ۱+۵

عراقچی خبر داد:

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به این که مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ برای رسیدن به ساز و کار اجرای توافق ژنو در این مرحله پایان یافته گفت: برای انجام مذاکرات مربوط به گام نهایی احتمالا تیم کارشناسی سازماندهی مجددی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران با۱+۵ ضمن استقبال از افزایش کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی در تیم مذاکره‌کننده ایران با ۱+۵ ، اظهار کرد: زمانی که مذاکرات کارشناسی مربوط به گام نهایی آغاز شود، احتمالاً تیم کارشناسی سازماندهی مجدد شده و با توجه به موضوعات مربوط به گام نهایی، تقویت خواهد شد.

معاون وزیر امور خارجه پیش از این نیز دربارهٔ نتایج مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ گفته بود که کارشناسان دو طرف بر روی یکی دو مورد نتوانستند به جمع‌بندی برسند و اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که باید در رایزنی های سیاسی حل و فصل شود. تلاش می‌کنیم در تماس‌های آینده این موارد باقی مانده را حل کنیم.

قرار است عراقچی در هفته جاری دیداری با هلگا اشمید، معاون کاترین اشتون داشته باشد و در این دیدار موضوعات مربوط به چند اختلاف ایران و ۱+۵ برای آغاز توافق ژنو بررسی شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.