سازمان آموزش فنی و حرفه ای برنامه ریزی منسجمی داشته است

۰۳م آذر ،

از ۲ سال قبل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برنامه ریزی منسجم و منظمی را در حوزه آموزش های مهارتی داشته است.

کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای کلید اصلی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سازمان آموزش فنی و حرفه ای از ۲ سال قبل در راستای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برنامه ریزی منسجم و منظمی را در حوزه آموزش های مهارتی داشته است.

پرند تأکید کرد: بر این اساس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه آموزش های مهارتی نقشه راه واحدی با عنوان نظام جامع مهارت و فناوری را که شامل ۳ زیر نظام آموزش مهارت و فناوری نظام صلاحیت حرفه ای و نظام شرایط احراز اشتغال است را طراحی کرده است به طوری که می‌توان گفت: اجرای نظام صلاحیت حرفه ای می‌تواند راهگشای رفع بیکاری در کشور شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: از برکات این نظام دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی است که در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.