سازمان تأمین اجتماعی از استخدام پیمانی در بوشهر و مرکزی در سالجاری خبر داد

 

ممتاز نیوز – معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استانهای بوشهر و مرکزی در سالجاری خبر داد.

رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین اجتماعی به منظور تکمیل کادر بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به سبب نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد استخدام عسلویه که متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی رسمی سازمان به نشانی WWW.Tamin.ir و روزنامه‌های محلی منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ لغایت یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن ۹۵ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه نمایند.

اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی در روز جمعه مورخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ به صورت همزمان در مرکز استان‌های فوق الذکر برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان معتبر و قابل استناد است)

منبع : فارس

باز نشر: خبرها ایران و جهان ممتاز نیوز
تاریخ انتشار یافتن خبر: ۸ February 2017 | 2:32 pm

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.