سازمان تاکسیرانی:در روزهای پایان سال ترددی آسان درشهر را وعده می دهیم

۱۹م اسفند ،

یکی ازخوانندگان ازوضعیت نابسامان و مشکلات ترددی در سطح شهر کامنتی گذاشته بود. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیزبا تاکید براهمیت خدمات دهی مطلوب درروزهای پایانی سال اعلام کرد: عمده برنامه های ما حول سه محور شیفت بندی تاکسی ها، نگهداشت پایانه های تاکسیرانی و خدمات رسانی در پنجشنبه آخر سال است تا درنهایت در این ایام شهروندان ترددی آسان را تجربه کنند.
مظفر در ادامه به شیفت بندی تاکسی ها پرداخت و بیان کرد: با همکاری و هماهنگی شرکت های خصوصی و مدیران تاکسیرانی مناطق قرار شده تا زمان خدمات دهی تاکسی ها تدوین شده و منظم باشد تا در ساعات عصر و پایانی روز که حجم مسافران بیشتر است، با کمبود ناوگان مواجه نشویم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه پایانه های تاکسیرانی هم لازم است تا تجهیز و آماده شوند، اظهار کرد: طی سال های اخیر پایانه های تاکسیرانی متعددی در سطح شهر احداث شده است. از دو ماه پیش نیز تصمیم گرفتیم این پایانه ها را برای استقبال از نوروز آماده کنیم. از این رو مرمت سرویس های بهداشتی، رفع نواقص احتمالی، بهسازی المان های ترافیکی موجود، لکه گیری آسفالت و… در دستور کار قرار گرفته است.
مظفر همچنین به خدمات رسانی در پنجشنبه و جمعه پایان سال پرداخت و گفت: در آداب و رسوم ما رفتن سر قبور درگذشتگان در آخرین هفته سال اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین با محوریت مناطق ۱۹و ۲۰ و البته کمک مناطق معین، تلاش شده تا خدمات مطلوبی از سوی تاکسیرانان ارائه شود. خصوصا در مسیر ایستگاه های خط یک و مرقد مطهر امام راحل تعداد تاکسی های بیشتری با نظارت مسئولان مربوطه به کار گرفته خواهد شد. ضمن اینکه تعدادی ون با عنوان ون ویژه ساماندهی شده اند تا در هر محدوده ای که نیاز به افزایش ناوگان است، اعزام شوند. البته با توجه به تجربه سال های قبل محدوده هایی که در این ایام از ترافیک یا ازدحام
مسافر بیشتری برخوردار است، مانند مسیرهای منتهی به خطوط مترو شناسایی شده اند تا ون های ویژه بیشتر به این نقاط اعزام شوند.
وی تعداد این ون های ویژه را بالغ بر ۲۰۰دستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۰مرکز خرید(فروشگاه های شهروند، میادین میوه و تره بار و…) در مناطق ۲۲ گانه تهران شناسایی شده است که بین ۵ تا ۱۰ تاکسی از شرکت های خصوصی در دوشیفت از ابتدای اسفند به خدمات رسانی ویژه در این محدوده ها پرداخته اند.
مظفر همچنین از حضور تیم بازرسی تاکسیرانی به طور پیاده در میادین و تقاطع ها خبر داد و گفت: در طرح استقبال از نوروز ۹۲ نظارت بازرسان یک ساعت در شبانه روز افزایش می یابد. همزمان با روزهای پایانی سال و ازدحام مسافران در میادین و معابر، تیم های بازرسی مشترکی که با پلیس راهور و خانه شهریاران جوان (سحاب) تشکیل شده است، نرخ کرایه را به طور ویژه کنترل خواهد کرد.
مظفر در ادامه به استقرار تاکسی های کشیک در میادین و مراکز اصلی شهر از ساعت ۲۱ تا هفت صبح روز بعد اشاره و خاطرنشان کرد: خدمات رسانی رایگان تاکسی های ون در پنج شنبه آخر سال در داخل بهشت زهرا(س) و افزایش خدمات رسانی در ترمینال ها و فرودگاه ها و راه آهن از دیگر برنامه های طرح استقبال از نوروز۹۲ سازمان تاکسیرانی خواهد بود.
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.