سازمان دارالقرآن الکریم، بسته‌ی آموزشی چند رسانه‌ای توزیع کرد

۱۹اردیبهشت،

بسته‌ آموزشی چند رسانه‌ای ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل لوح فشرده نرم‌افزار آموزشی به همراه سه جلد کتاب آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن و بسته فلش کارت آموزشی در ۳۰۰۰ بسته به‌منظور آموزش عموم مردم تدوین و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بسته‌ آموزشی چند رسانه‌ای ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل لوح فشرده نرم‌افزار آموزشی به همراه سه جلد کتاب آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن در سه سطح و بسته فلش کارت آموزشی که مربوط به نرم افزار آموزشی است، در ۳۰۰۰ نسخه به‌منظور آموزش عموم مردم عرضه شده است.

این بسته آموزشی برای آن دسته از اشخاصی که علاقه‌مند به آشنایی و انس با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم می باشند ولی فرصت کافی جهت حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند، تهیه و پیش بینی شده است و در صورتی که مخاطبان از این بسته آموزشی بطور کامل و صحیح استفاده کنند، به راحتی می‌توانند بیشتر آیات قرآن کریم را ترجمه کنند.

در تکمیل و ادامه این بسته آموزشی پیش بینی شده است که با تهیه، چاپ و توزیع این بسته‌ها علاقه‌مندان بتوانند با استفاده از آن بیش از پیش با مفاهیم و آموزه‌های قرآن ارتباط برقرار کنند.

بسته‌ آموزشی چند رسانه‌ای ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به همت سازمان دارالقرآن الکریم در ۳۰۰۰ بسته چاپ و در مناطق محروم کشور به صورت رایگان توزیع شده است.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، این بسته‌ها با هدف آموزش داوطلبان در مناطق محروم و همچنین اشخاصی که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند توسط سازمان دارالقرآن الکریم تهیه و تدوین شده است و همچنین از طریق ادارات‌ کل تبلیغات اسلامی استان‌ها و انتشار یافتنات بصائر در تهران قابل دسترسی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.