سازمان سینمایی اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد

سازمان سینمایی اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کردبا انتشار بیانیه ای؛
سازمان سینمایی اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد
تاریخ درج : ۲۳ شهریور
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سازمان سینمایی کشور در پی ساخت فیلمی آمریکایی که حاوی اهانت به مقدسات مسلمانان است، بیانیه ای صادر و ساخت این فیلم را محکوم کرد.

به گزارش سینمانگار، سازمان سینمایی کشور در پی ساخت فیلمی آمریکایی که حاوی اهانت به مقدسات مسلمانان است، بیانیه ای صادر و ساخت این فیلم را محکوم کرد.

متن بیانیه سازمان سینمایی به شرح زیر است:

نخستین بار نیست که ساحت قدسی پیامبران الهی مورد تعرض و بی احترامی قرار می گیرد. استکبار جهانی با هم پیمایی صهیونیسم در ادامه سناریوی اختلاف افکنی بین مذاهب و حمایت و پشتیبانی از مذاهب جعلی و دروغین، بار دیگر توطئه شوم اهانت به نبی اکرم و پیامبر اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) را تکرار کرد و دریای احساسات و غیرت دینی یک میلیارد و نیم مسلمان را خروشان و طوفانی کرد.

بدون شک ابعاد این دسیسه نفرت انگیز سبب رنجش و انتفاد همه آزادیخواهانی است که احترام به باورها و ارزشهای متعالی را شرط بقا و زیست صلح آمیز در جهان معاصر و بازی کردن با مقدسات را به مثابه انداختن کبریت شعله ور به انبار باروت می دانند.

سازمان سینمایی با ابراز تاسف از وسیله قرار دادن سینما برای مقاصد غیر انسانی و وهن دین مبین اسلام همگام با مسلمانان سراسر عالم اقدام اخیر اسلام ستیزان دست پروده آمریکا و صهیونیسم را محکوم می نماید و با حمایت از ساخت آثاری که نیات و ماهیت پلید سردمداران و طراحان هنجارشکن را افشا نمایند، پاسخ عملی به اردوگاه رسانه ای ضداسلام خواهد داد.

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.