سازمان فروش اموال تملیکی کشور ۶۵ درصد رشد درآمدی داشته است

‘غلامرضا علی تبار’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان فروش اموال این سازمان در سال گذشته یک هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بوده که یک هزار و ۳۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال آن اموال منقول و ۳۳۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آن غیر منقول بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به آمارهای بدست آمده این سازمان در بخش فروش اموال منقول ۵۸ درصد و در بخش غیر منقول ۹۲ درصد رشد داشته است.

معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان کرد: این سازمان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در سیاست های کلان اقتصادی است که رابطه مستقیمی با درآمد ملی و مصالح کشور دارد.

علی تبار تاکید کرد: سازمان فروش اموال تملیکی با وظایف حاکمیتی، وظیفه تعیین تکلیف اموال قاچاق، متروکه و ضبطی را بر عهده دارد که نقش بسزایی در حفظ امنیت اقتصادی کشور دارد.

وی ادامه داد: با توجه به وظایف سازمان به زودی تعیین تکلیف و فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی هر استان بر عهده مدیریت فروش اموال تملیکی استان ها قرار خواهد گرفت که این مهم نیازمند حمایت بیش از پیش مسوولان است.

معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور عنوان کرد: کنترل هزینه های غیر ضروری، مصرف بهینه منابع و دقت عمل و سرعت در تعیین تکلیف امور محوله در چارچوب قانون از اقدامات این سازمان در کاهش زیان دهی بوده است.

علی تبار افزود: برگزاری مزایده های الکترونیک جهت بسط و گسترش فروش اموال تملیکی بدون محدودیت و تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی مطلوب از دیگر اقدامات این سازمان است.

وی توضیح داد: هم اکنون ۲۱ مدیریت برای جمع آوری و فروش اموال تملیکی در کشور وجود دارد.ک/۳

۸۱۴۹/۵۰۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۹۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.