سازمان فضایی امریکا تأیید کرده اما من می‌گویم دروغ است!

۱۳م آذر ،

گفت وگو هنرآنلاین با بازیگر ˝عطسه ۲۱ دسامبر˝:

بازیگر نقش ˝امیر˝ در نمایش ˝عطسه ۲۱ دسامبر˝ گفت: شخصاً اعتقادی به موضوع نمایش ندارم هرچند که سازمان فضایی امریکا(ناسا) هم مسئله خاموشی جهان در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ را تأیید کرده است.

سروش طاهری که این‌روزها با ایفای نقش در نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” به کارگردانی محمد مهدی خاتمی در تالار سایه به روی صحنه آمده است دربارهٔ این حضور به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در نمایش نقش رئیس حسابداری بک شرکت را بازی می‌کنم که همسرش به موضوع پایان جهان در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ اعتقاد دارد و به همین سبب از یک ماه مرد را مجاب کرده با فروختن خانه پولشان را صرف آخرین خوشی ها و لذت های زندگی شان کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان به موضوع محوری نمایش در زندگی شخصی اعتقاد دارد گفت: شخصاً اعتقادی به موضوع نمایش ندارم و معتقدم دروغ است، هرچند که سازمان فضایی امریکا (ناسا) هم مسئله خاموشی جهان در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ را تأیید کرده است.

طاهری ادامه داد: به هرحال این روزها بحث داغی حول محور این موضوع مطرح است که البته با توجه به ارائه مدارک و دلایل نجومی نمی شود نسبت به آن بی تفاوت هم بود؛ سازمان فضایی امریکا (ناسا) اعلام کرده است که در آن روز برق در تمام نقاط جهان قطع می گردد و دنیا در خاموشی محض می رود.

 

 

بازیگر نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” با اشاره به برخوردهای مختلف تماشاگران با این نمایش افزود: خوشبختانه فیدبک های خوبی از طرف مخاطبان دریافت کرده ایم و ذهن بسیاری از آنها با آنچه در نمایش اتفاق می افتد درگیر است؛ در بسیاری از موارد آنها نظر خود را دربارهٔ موضوع مطرح بیان کرده اند.

طاهری که این روزها با نمایش “خون و ماتیک” هم در تماشاخانه ماه حوزه هنری به روی صحنه رفته است در پایان از تجربه مجدد همکاری با محمد مهدی خاتمی، کارگردان نمایش ابراز خرسندی کرد و گفت: نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” هشتمین تجربه همکاری من با آقای خاتمی است، ایشان به اعتقاد من یکی از کارگردانان با انرژی و خلاق فعلی تئاتر می باشند اما در مجموع بازی در نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” دشوارترین تجربه همکاری من با ایشان بود.

 

 

گفتنی است، نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” که از ۱۴ آبان ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده، با نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی و بازی خسرو احمدی، صبا کمالی، سروش طاهری و مهدی فریضه، ساعت ۱۸، در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرزاد:

    آقای سروش طاهری ناسا هیچ وقت اینو نگفته!!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.