سازمان لیگ برنامه خود را برروی ۱۶ تیم بست

۱۷اردیبهشت،

ممتازنیوز: سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران، گفت: سازمان لیگ برنامه خود برای فصل آینده برروی ۱۶ تیم بست.

مهدی تاج بامداد سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا، افزود: چون هنوز برای ۱۶ تیمی یا ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده از سوی هیأت رییسه مصوبه قطعی اعلام نشده، ما محبور شدیم برنامه فصل آینده خود را ببندیم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در نشستی که در سازمان لیگ داشتیم برنامه فصل آینده لیگ را برروی ۱۶ تیم بستیم و ما فصل آینده لیگ را با ۱۶ تیم برگزار خواهیم کرد.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران، گفت: برگزاری لیگ با ۱۸ تیم برای سازمان لیگ بسیار دشوار است و برای ما برگزاری لیگ با این تعداد امکان ندارد.

وی در خصوص اینکه اگر هیأت رییسه با تصمیم سازمان لیگ مخالفت کند چه اتفاقی رخ می دهد، تصریح کرد: سازمان لیگ برنامه خود را با ۱۶ تیم بسته است و ما این پیشنهاد را به هیأت رییسه هم خواهیم داد.

وی اظهار داشت: امکان برگزاری لیگ با ۱۸ تیم دیگر برای ما نیست و سازمان لیگ نظری برای فصل آینده برگزاری مسابقات لیگ برتر با ۱۶ تیم است.

پس از اینکه در ابتدا فصل اعلام شد ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال در فصل آینده قطعی شده است؛ هرچه به روزهای پایانی لیگ نزدیک شدیم شایعه ۱۸ تیمی ماندن لیگ جدی تر شد. 

باشگاه های لیگ برتر نیز از میان ۱۸ تیم ۱۵ تیم با ۱۸ تیمی ماندن لیگ موافقت خود را اعلام کردند و امید های تیم های انتهای جدولی برای ماندن در لیگ بیشتر شد.

سازمان لیگ در نهایت تصمیم خود برای برگزاری ۱۶ تیمی لیگ برتر گرفت.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.