سازمان ملل بدون ترس در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی وارد عمل شود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه انجام می‌دهد با حمایت همه عیار استکبار و در راس آنها آمریکا است لذا انتظار است که مجامع بین‌المللی iبه خصوص سازمان ملل بدون ترس و واهمه در این زمینه اقدام جدی را انجام دهند.

احمدکریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حملات رژیم صهیونیستی iبه مردم غزه و عدم واکنش مجامع بین‌المللی گفت: سازمان‌های بین‌المللی که در واقع عناصر رژیم‌های استکباری می باشند نسبت iبه هرگونه اتفاق کوچکی که در جهان اتفاق می‌افتد هیاهویی را iبه پا می‌کنند اما این موضوع جای تعجب دارد که در حالی که جان بسیاری از مردم در غزه در خطر هست این مجامع سکوت اختیار کرده‌ و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی افزود: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه انجام می‌دهد با حمایت همه عیار استکبار و در راس آنها آمریکا است لذا انتظار است که مجامع بین‌المللی iبه خصوص سازمان ملل بدون ترس و واهمه در این زمینه اقدام جدی را انجام دهند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: امیدوارم کشورهای عربی از این موضوع تجربه‌ای تازه پیدا کنند و نسبت iبه برقراری رابطه با کشورهای مستکبر جهان تجدیدنظر جدی اتخاذ کنند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار اظهار داشت: کشورهای عربی باید بدانند که iبه طور حتم اگر امروز جلوی این سرکشی اسرائیل را نگیرند باید منتظر حمله این رژیم غاصب iبه کشورهای خودشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کشورهای عربی همچون مصر در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گیرند و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را از طریق مجامع بین‌المللی محکوم کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.