سازوکار ائتلاف اکثریت اصولگرایان برای رسیدن به کاندیدای واحد

۱۱اردیبهشت،

29-209.jpg

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: محور اصلی رسیدن به کاندیدای منتخب ائتلاف اکثریت اصولگرایان، نظرسنجی، سنجش مقبولیت و پایگاه اجتماعی کاندیداهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه “نشست صبح امروز ائتلاف اکثریت اصولگرایان با حضور کاندیداهای عضو ائتلاف و اعضای هیات رییسه جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد”، افزود: برای بررسی وضعیت انتخابات و چگونگی تعیین خروجی ائتلاف اصولگرایان در جلسه صبح امروز گفت‌وگو شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تا پیش از پایان ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، نظر واحد ائتلاف اکثریت اصولگرایان برای ثبت‌نام در انتخابات مشخص شود.

موسی‌پور تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی مراکز معتبر و تحلیل و بررسی این نظرسنجی‌ها، کاندیدای ائتلاف اصولگرایان مشخص می‌شود و در نهایت امیدواریم از مجموعه ائتلاف اکثریت اصولگرایان یک نفر کاندیدا شود و ثبت‌نام کند.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان خاطرنشان کرد: محور اصلی رسیدن به کاندیدای ائتلاف اکثریت اصولگرایان، نظرسنجی و سنجش مقبولیت پایگاه اجتماعی کاندیداهاست و نظرسنجی‌ها با توجه به سه مولفه آرای مثبت، منفی و جهشی که کاندیداها در مسیر تبلیغات انتخاباتی در نظرسنجی‌ها دارند، خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.