ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه دوم سال، اعلام شد

ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه دوم سال، اعلام شد | چاپ |
سه شنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۳:۰۴

بینا- بانک پاسارگاد، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در ۶ ماهه دوم سال اعلام کرد.
به گزارش بینا، تمام شعب این بانک در تهران ، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی  ۱۶ بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸صبح الی ۱۳ بعدازظهر کلیه خدمات و تسهیلات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریانارایه می‌دهند.
شعب بانک در شهرستان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در باجه بعدازظهر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند.
در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعب از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند. همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته،در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.
ساعات کار شعب کیش و قشم بانک پاسارگاد نیز با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم هماهنگ است که توسط سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین خواهد شد.
هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.irنظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.