ساعت برگزاری مراسم بزرگداشت امیر حسین فردی تغییر کرد

۲۵خردادماه،

به سبب همزمانی ویژه برنامه “آشیانه در دل” و مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی؛

مراسم نکوداشت زنده یاد امیرحسین فردی با عنوان “آشیانه در دل” و رونمایی از رمان “گرگ سالی” به سبب همزمانی با مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به ساعت ۱۴:۳۰ موکول گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری در این رابطه گفت: به دنبال همزمان شدن مراسم بزرگداشت آقای فردی و بازی سرنوشت ساز تیم ملی فوتبال کشورمان در راه یابی به مسابقات جام جهانی فوتبال، مراسم “آشیانه در دل” ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد.

قربانی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است این مسابقه فوتبال به صورت مستقیم برای مدعوین و شرکت کنندگان حاضر در مراسم در سالن سوره پخش گردد.

لازم به ذکر است در مراسم نکوداشت “آشیانه در دل” که برای مدیر پیشین مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و نویسنده پیشکسوت ادبیات انقلاب اسلامی برگزار می گردد، از کتاب گرگ سالی (جلد دوم رمان اسماعیل) فردی رونمایی می گردد.

امیرحسین فردی رمان “گرگ سالی” را در واپسین روزهای عمر خود برای انتشار یافتن آماده کرده بود. این رمان ادامه ایی است بر رمان موفق اسماعیل و با مضمونی ضد استعماری به نگارش درآمده است. گرگ سالی پیش از انقلاب اسلامی را روایت می کند که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها در اطراف مجتمع اقتصادی کشاورزی مغان دست به اصلاح نژاد گرگ‌ها می‌زنند، اما این گرگ‌های اصلاح نژادی توسط آمریکایی‌ها مبدل به گرگ‌های آدمخوار می‌شوند و زندگی را بر مردم منطقه تنگ می‌کنند.

نمایش مستند امیرحسین فردی در مراسم نکوداشت

همچنین فیلم مستندی به کارگردانی ابراهیم شاکری در مراسم بزرگداشت به نمایش در می آید. این فیلم محصول اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری است.

در فیلم مستند امیرحسین فردی سعی شده شناختنامه ایی بر شخصیت، آثار و تاثیر این نویسنده بر هنر و ادبیات انقلاب اسلامی نمایش داده شود.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم امیر حسین فردی ۲۸ خرداد، ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می گردد و اهالی فرهنگ و ادب در این مراسم حضور خواهند داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.