ساعت کار “میادین میوه و تره‌بار” در ایام نوروز

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با اشاره به زمان فعالیتهای میادین در ایام نوروز گفت: میادین میوه و تره بار در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ یکسره باز است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، سیداحمد صفوی  با اشاره به افزایش تعداد مراجعه شهروندان تهرانی به میادین میوه و تره‌بار گفت: برای عرضه هر چه بهتر خدمات میوه و تره بار، ستادی از ابتدای بهمن ماه تشکیل شد تا برنامه ریزی های لازم برای ارتقاء کیفیت و عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای دسترسی آسانتر شهروندان به بازارهای میوه و تره بار گفت: در این ایام پنج بازار تازه به شبکه میادین میوه و تره بار اضافه شد و بازارها از ۱۸۱ بازار به ۱۸۶ بازار افزایش پیدا کرد همچنین حدود ۱۰ درصد از غرفه ها به محصولات بسته بندی شده اختصاص یافت.

صفوی با بیان اینکه ۴۴ جایگاه موقت در میادین اصلی و بازارهای تعاونی ایجاد شده است، گفت: تلاش شده محل هایی را برای عرضه اقلام هفت‌سین، ماهی قرمز و گل و گلدان اختصاص یابد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار از ایجاد سامانه فروش غیرحضوری میوه و تره بار خبر داد و گفت: شهروندان برای اطلاع از نحوه خرید از این سامانه می توانند به پایگاه اینترنتی این سازمان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ساعت کار میادین از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفند از ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۰ و از ۱۴:۳۰ تا ۲۱:۰۰ شب است، گفت: در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم ساعت کاری از ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و ۲۹ اسفند از ۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و روزهای اول و دوم فروردین ماه سال ۹۳ کلیه میادین و بازارها تعطیل می باشند.

صفوی از تشکیل کمیته های کنترل برای مقابله با تخلفات احتمالی خبر داد و گفت: همچنین ۱۲ اکیپ نظارت بهداشتی از ۲۶ بهمن ماه تا پایان سال به طور ویژه بر فعالیت های میادین نظارت می‌کنند. همچنین ۱۵ اکیپ ویژه نظارت عمومی بر وضعیت محصولات و عملکرد و رفتار متصدیان نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار از تخفیف ۵ تا ۲۵ درصدی بعضی از غرفه های عرضه محصولات پروتئینی و کشاورزی خبر داد و گفت: ۶۰ درصد شهروندان، ۳۵ درصد نیازهایشان را از این میادین تامین می کنند و اختلاف قیمت در این میادین با بازارهای مشابه ۴۰ درصد است، این در حالی است که ما ۷ درصد مراکز عرضه میوه و تره بار را در تهران دارا هستیم.

به گفته صفوی ۵۰ درصد مرغ تهران از پایانه های میدان بهمن و پیروزی تامین می گردد و ۷۰ درصد آبزیان شهر تهران از میدان بعثت تامین می گردد.

انتهای پیام/

منبع:مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.