ساعت کشتی فینال حسن یزدانی و تیلور آمریکایی امروز در المپیک توکیو

کشتی حسن یزدانی امروز ساعت چنده

با توجه به جدول زمانبندی مسابقات المپیک توکیو، ساعت کشتی فینال حسن یزدانی و تیلور آمریکایی اعلام شد و این مبارزه حساس ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ساعت کشتی فینال حسن یزدانی

کشتی گیر دسته ۸۶ کیلوگرم ایران برای کسب دومین طلای کشتی آزاد المپیک سرشار از انگیزه و آمادگی است.

حسن یزدانی صبح امروز هر دو رقیب خود را با امتیازات بالا شکست داد تا در نیمه نهایی حضور پیدا کند. دارنده طلای المپیک ۲۰۱۶ برای صعود به دیدار پایانی ظهر امروز به مصاف نایفونوف روس رفت و او هم بی دردسر شکست داد تا به دیدار پایانی راه یابد.

در سمت دیگر جدول، دیوید تیلور امریکایی حضور دارد؛ کشتی گیر که با همان انگیز و آمادگی بالایی که در یزدانی دیدیم، ظاهر شده و با کسب دو پیروزی آسان مقابل حریفانی از بلاروس و سن مارینو به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او برای صعود به دیدار فینال حریفی به مراتب آسان تر داشت و دیپاک پونیای هندی که ۲۲ سال سن دارد را به راحتی شکست داده و فینالیست شد.

به این ترتیب مطابق پیش بینی ها، دو کشتی گیر قدر ایرانی و امریکایی به راحتی راهی دیدار پایانی المپیک ۲۰۲۰ شدند تا جذاب ترین کشتی توکیو را فردا مشاهده کنیم؛ کشتی که دوست داران این رشته در سرتاسر جهان سالهاست که برای تماشای آن انتظار کشیده اند. کسب ۳۳ امتیاز (تیلور) و ۳ امتیاز (یزدانی) در ۳ دیدار منتهی به فینال نشان از قدرت بالای این دو کشتی گیر دارد؛ کشتی گیرانی که جز خودشان، کشتی گیر دیگر نمی تواند آنها را شکست دهد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.