سالارکیا: بازیکنان پرسپولیس منتظر جریمه نقدی سنگین باشگاه باشند

۱۶اردیبهشت،

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید منتظر جریمه نقدی سنگین باشگاه باشند که درصدی از قرارداد آنها را شامل خواهد شد.

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بدون اشاره به شدت و میزان جریمه احتمالی در این ارتباط به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه با وجود تمام امکاناتی که باشگاه برای این فصل فراهم کرد نتیجه رقم زده شده توسط تیم قابل قبول نبوده است، بر این اساس تصمیم داریم با تشکیل کمیته انضباطی پس از اخذ نظر کمیته فنی و کارشناسان در ارتباط با عملکرد بازیکنان و کادر فنی تصمیم گیری شود.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: تا این لحظه رویانیان دستور به تشکیل جلسه نداده اند اما ما بنا داریم این موضوع را در دستور کار قرار بدهیم آنچه مسلم است اینکه به گواه اکثر کارشناسان تیم پرسپولیس در این فصل از نظر برخورداری از امکانات در سطحی بوده که حداقل باید یک جام قهرمانی را کسب می کرد. عملکرد اعضای تیم به هیچ وجه برای هواداران و در نتیجه باشگاه راضی کننده نیست.

گفتنی است؛ هرچند مسئولان باشگاه از بیان دقیق میزان جرایم طفره می روند اما بعضی منابع مطرح می کنند این جرایم نمی تواند از حداقل ده تا ۱۵ درصد کمتر باشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.