سالارکیا خبرداد: فردا به وضعیت نوروزی رسیدگی می‌کنیم/ امثال مهدوی‌کیا را الگو قرار دهند

۲۶م اسفند ،

arash khamooshi (28 of 31)-1.jpg

مسوول کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از رسیدگی به وضعیت هادی نوروزی در جلسه فردا (یکشنبه) خبر داد و گفت: بازیکنان جوانتر باید امثال مهدی‌ مهدوی‌کیا را الگوی خود قرار دهند که با وجود سابقه بین‌المللی درخشان و هم‌بازی بودن با یحیی گل‌محمدی اما از دستورات سرمربی کاملا تمکین کرد.

سالارکیا دربارهٔ برخورد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با هادی نوروزی بخاطر ترک اردوی تیم پیش از بازی با مس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دربارهٔ نوروزی در جلسه فردا (یکشنبه) کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود. بنده در جریان جزییات ماجرا نیستم اما با آن نامه‌ای که از طرف تیم پرسپولیس آمده و تصمیم‌گیری دربارهٔ این بازیکن را به کمیته انضباطی محول کرده، بیشتر در جریان موضوع قرار می‌گیریم. آنچه فعلا مشخص است نوروزی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کرده است.

وی با اشاره به لزوم تمکین و سرپیچی نکردن بازیکنان از سرمربی تیم، تصریح کرد: وقتی بازیکن بزرگ و ارزشمندی چون مهدی مهدوی‌کیا که سالها در مجامع بین‌المللی حضور داشته و مدتی هم‌بازی یحیی گل‌محمدی بوده، این طور تابع تصمیم‌های سرمربی تیمش است و از دستورات او برای نشستن روی نیمکت تمکین‌ می‌کند، بازیکنان جوانتر باید این رفتار را الگوی خودشان قرار دهند.

مسوول کمیته انضباطی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان جوان قبل از ورود به پرسپولیس باید بدانند که به چه باشگاه بزرگی وارد می‌شوند و چطور در انظار عموم و فوتبالیست‌های جوان‌تر قرار دارند. حضور در تیمی چون پرسپولیس اخلاق حرفه‌ای می‌خواهد و بازیکنان باید به شدت مراقب رفتار و عملکردشان باشند.

سالارکیا در واکنش به اینکه می‌توان انتظار داشت کمیته انضباطی باشگاه جدا از نیازی که ممکن است تیم پرسپولیس به هادی نوروزی داشته باشد، با او برخورد کند، به ایسنا گفت: کمیته انضباطی تابعی از سیاست‌های مدیرعامل باشگاه است. درست است که ما با بی‌انضباطی‌ها و رفتارهای غیرحرفه‌ای برخورد می‌کند اما قطعا با نظر مدیرعامل باشگاه، آنچه به خیروصلاح تیم پرسپولیس باشد عمل می‌کنیم. به هر حال مدیرعامل برای تیمش سرمایه‌گذاری کرده و باشگاه‌ها را اداره می‌کند، بنابراین نظرش در این‌گونه موارد تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه محسن بنگر مشکل انضباطی برای بازی در پرسپولیس ندارد، اظهار کرد: محرومیت بنگر تمام شده و کمیته انضباطی باشگاه هم تذکر جدی به وی داد و الان مشکل انضباطی برای بازی کردن ندارد. او با نظر سرمربی می‌تواند در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.