سالار عقیلی با قمر روی صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خواننده جوان کشورمان از برگزاری کنسرت خود با گروه قمر خبر داد و گفت: طی روزهای ۱۰،۱۱ و ۱۲ مهرماه همراه با گروه قمر روی سن تالار حافظ شیراز، برنامه اجرا خواهم کرد.

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی ضمن خبر برگزاری کنسرت خود در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: از روز ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در تالار حافظ شیراز شهر اصفهان همراه با گروه قمر روی صحنه می روم و به اجرای برنامه می پردازم.

وی افزود: گروه قمر به خوانندگی من در روزهای ۱۱ ،۱۲ و ۱۳ مهرماه در شهر اصفهان به اجرای قطعاتی از آلبومهای “یار و دیار”، هوای آفتاب خواهد پرداخت که از آنجایی که آهنگسازی این دو آلبوم را نوید دهقان به عهده داشته است، در این کنسرت نیز وی سرپرستی گروه قمر را به عهده خواهد داشت .

عقیلی که کنسرت مشترک با رضا صادقی با عنوان “عشق من، ایران من” را پیش رو دارد، در ادامه متذکر شد: اجرای اصفهان ما بلافاصله بعداز اجرای کنسرت”عشق من، ایران من” برگزار می گردد که در آن نوازنده های چیره دست و حرفه ای من و نوید دهقان را همراهی می کنند.

در این کنسرت نوید دهقان (کمانچه)، (حمیدبهروزی نیا (تار) بهزاد رواقی (تار)، شاهین صفایی (تارباس)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک)، امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر (سنتور)، حسین محمدحسینی (نی)، مهرزاد خردمند (کمانچه آلتو)، نیلوفر شهبازی (کمانچه)، نسیم اربابی (کمانچه)؛ سالار عقیلی را همراهی می کنند.

پایان پیام/۴۳

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.