سالار عقیلی و رضا صادقی کنسرت مشترک برگزار می‌کنند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح شد

دو خواننده مطرح موسیقی پاپ و موسیقی ایرانی در سالن همایش‌های برج میلاد مشترکا روی صحنه می‌روند.

سالار عقیلی؛ خواننده سنتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری کنسرت گفت: به زودی کنسرتی را مشترکا با رضا صادقی که یکی از خوانندگان محبوب کشورمان است برگزار خواهم کرد. این اجرا برای اولین بار است که به این صورت و با چنین فرمی برگزار می گردد که عنوان آن “عشق من، ایران من” است.

این خواننده گفت: تهیه کنندگی این کنسرت را آرش گودرزی و فریبرز سفردوست به عهده دارند و رهبری ارکستر هم برعهده عباس لطیفی است.  من نیز به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های خودم خواهم پرداخت که در ادامه قطعاتی را با همصدایی هم به اجرا در خواهیم آورد.

وی افزود: این کنسرت طی دوشب در روزهای سوم و چهارم مهرماه و هر روز دو سئانس برگزار می گردد و محل برگزاری آن نیز مرکز همایش های برج میلاد است. قرار است رضا صادقی بعضی از قطعات ساخته خود را اجرا کند. همچنین بعضی از قطعات این کنسرت به صورت مشترک اجرا خواهد شد.

عقیلی در پایان تصریح کرد: “عشق من، ایران من” ایده ای تازه بود که با همراهی ارکستر آکادمیک تهران برگزار خواهد شد و من با روی باز از آن استقبال کردم. امیدوارم بتوانم از این طریق با مردم ایران عزیز ارتباط عمیق تری برقرار کنم.

جزئیات بیشتر دربارهٔ این کنسرت در نشست خبری آن که روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ۹۲ ساعت ۱۳ در برج میلاد برگزار می گردد، اعلام خواهد شد.

موسسه “شکوه موسیقی ایرانیان” سال قبل کنسرت ملی “خلیج فارس” با حضور سالار عقیلی، مانی رهنما، نیما مسیحا، حمید خزاعی و با همراهی ارکستر آکادمیک تهران را برگزار کرده بود.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.