سالن مطالعه سیار در مراسم اعتکاف دانشجویی راه اندازی شد

۳۱اردیبهشت،

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه علم وصنعت گفت: با توجه به نزدیکی ایام امتحانات کتابخانه سیار و سالن مطالعه در مسجد دانشگاه علم و صنعت راه اندازی شد که دانشجویان بتوانند درس بخوانند.

سید محمد دهنوی مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت:تاکنون ۲۷۰نفر خانم و ۲۴۰نفر آقا برای اعتکاف در مسجد دانشگاه علم و صنعت ثبت نام شده اند که از بین اشخاص ثبت نام شده ۱۰۰نفر خانم و ۲۰۰نفر آقا انتخاب می شوند.

وی افزود: برنامه های فرهنگی اعتکاف در حدود یک ماه پیش طرح  ریزی می شد که سخنرانی همچون آیت الله جاودان،‌حجت الاسلام پناهیان و قرهی در این سه روز سخنرانی خواهند داشت.

دهنوی از برگزاری چندین مسابقه در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: قرائت قرآن ،‌سخنرانی ،‌با رویکردهای عبودیت ،‌مداحی و دعوت علما  و بزرگان از دیگر برنامه های این اعتکاف است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری و نزدیک بودن امتحانات در این ایام ،‌سالن مطالعه و کتابخانه سیار هم برای مطالعه دانشجویان راه اندازی نموده ایم تا در این زمینه دچار مشکل نباشند و بتوانند درس بخوانند.

دهنوی یاد آور شد : روز سوم اعتکاف که مصادف است با وفات حضرت زینب (س) با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی و سینه زنی دانشجویان و مناجات خوانی برگزار می گردد.

وی گفت: ۹۰درصد اشخاص شرکت کننده در اعتکاف از اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشگاه علم و صنعت می باشند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.