سالک: معتقدیم هدفمندی یارانه‌ها باید اجرا شود اما بر اساس مصوبه مجلس

۲۶م دیماه ،

نایب رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز دو فراکسیون رهروان ولایت و اصول‌گرایان گفت: نظر نمایندگان مجلس این است که اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید بر اساس مصوبه مجلس باشد و در این رابطه کار کارشناسی صورت گیرد.

احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بحث‌هایی که در جلسه امروز در زمینه‌ی هدفمندی یارانه‌ها و اجرای فاز دوم مطرح شد، در این رابطه بود که در این باره کار کارشناسی و بحث و بررسی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اظهارات کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت در مورد این که مجلس اجرای فاز دوم را به مصلحت نمی‌داند خاطرنشان کرد: این گونه نیست ما در این جلسه به چنین جمع‌بندی‌ای رسیده باشیم، بلکه قرار بود راهکارها مورد توجه قرار گیرد و اگر قرار است دربارهٔ هدفمندی تحرکی صورت گیرد، این کار با مصوبه مجلس انجام شود. ممکن است آقایان نظر شخصی خودشان را مطرح کرده باشند.

نایب رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در پایان یادآور شد: ما به طور مطلق مخالف هدفمندی یارانه‌های نیستیم و معتقدیم این قانون باید اجرا شود اما اجرای آن باید بر اساس مصوبه مجلس باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.