سال گذشته ۸۱۴ هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شدند

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به خدمات ارایه شده توسط سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته گفت: بالغ بر ۵۱ میلیون ویزیت در بخش سرپایی و ۸۱۴ هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان این سازمان بهره‌مند شدند.

تامین

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، دکتر محمدعلی همتی با اعلام این مطلب، افزود: اغلب مراکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی نسبت به استقرار سیستم نوبت‌دهی تلفنی اقدام کرده‌اند و مراجعان می‌توانند با استفاده از امکانات مذکور از پزشک معالج خود، تعیین نوبت کرده و در روز مشخص به مرکز درمانی مراجعه کنند.


وی تصریح کرد: بیماران اورژانس بدون استفاده از سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اتلاف وقت خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.


دکتر همتی با اشاره به مراکز ملکی درمانی تامین‌اجتماعی گفت: این سازمان با دارا بودن ۷۲ مرکز بستری (بااحتساب بیمارستان میلاد و صدر)، ۷ دی‌کلینیک، ۶۵ پلی‌کلینیک، ۹۰ درمانگاه تخصصی، ۱۱۴ درمانگاه عمومی، ۵ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز طب‌کار و سالمندی در مجموع با ۳۵۴ مرکز بستری و سرپایی در سراسر کشور به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی خدمات درمانی رایگان ارایه می‌کند.


معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۵۱ میلیون ویزیت در بخش سرپایی و ۸۱۴ هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان این سازمان بهره‌مند شدند.


دکتر همتی با اشاره به میزان رضایتمندی بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی گفت: براساس نظرسنجی به عمل آمده از مراجعان بستری میزان رضایتمندی بیماران ۸۲ درصد گزارش شده که این شاخص نشانگر ارایه مطلوب خدمات در مراکز درمانی این سازمان است.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.