سال ۲۰۲۴؛ اکسپریا Z3 سونی چگونه خواهد بود؟

ممتازنیوز:

مدتی پیش بود که شایعات و خبرهایی در مورد پرچمدار آینده شرکت سونی با نام اکسپریا Z2 منتشر گردید، اسمارت فونی که بعد از معرفی (احتمالا) بعنوان رقیبی برای گلکسی اس ۵ سامسونگ شناخته می شود. اما اجازه دهید زمان را جلوتر ببریم و به رویاپردازی در سال ۲۰۲۴ میلادی بپردازیم. در این سال احتمالا کمپانی سونی محصولی با نام Xperia Z3 خواهد داشت.

براساس پیشرفتی که در بخش اسمارت فون های اندرویدی شاهد هستیم (مخصوصا بالارفتن اعداد و ارقام)، این محصول سونی در سال ۲۰۲۴ احتمالا شبیه به یک فبلت امروزی است. اما Xperia Z3 چه مشخصاتی خواهد داشت؟ Uva7 Dance به این کنجکاوی پاسخی داده است که در ادامه مشاهده می کنید.

sony-xperia-x3-concept

این دستگاه دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی الترااچ دی (UHD) با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، یک پروسسور ۳.۰ گیگاهرتزی ۴ هسته ای Intel Atom ، رمی ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی (تا ۱۲۸ گیگابایت)، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی، صدای استریو، یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ mAh با نانوذرات سیلیکونی و سیستم عامل اندروید ۶ گوگل است.

ضخامت این اسمارت فون تنها ۶.۱ میلیمتر می باشد و طراحی آن (براساس تصویر و چیزی که مشاهده می شود) ترکیبی از Xperia Z و Galaxy Note 3 است (با حاشیه بسیار کم صفحه نمایش).  روی اسمارت فون و در ته دستگاه نیز اسپیکر قرار داده شده است. احتمالا این محصول سونی برای رقابت با گلکسی نوت ۴ روانه بازار می شود. نظر شما در مورد این طرح و مشخصات آن چیست؟

concept-phones

پی سی وار

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. علی رضا:

    z3 عالی شاید بخرمش…….

  2. yas:

    تا میام پولام رو جمع کنم یه گوشی بخرم یکی جدیدتر و بهتر میاد!!!!! این تکنولوژی دیگه روانیمون کرده

  3. هادی:

    با سلام شرکت سونی واقعا معرکه است . ایفون و سامسونگ رو امسال اونا رو سوسک میکنه مخصوصا Z3 .

  4. moltafet:

    اشک تو چشام جمع شد من z2 گرفتم قبلش z1 داشتم
    از الان دارم پول جمع میکنم واسه z3:))))

  5. Rahmat:

    به نظرم سونی تعداد هسته هاشو بیشتر کنه.بعد چون ضدآب هست همه درپوشارو ور خواهد داشت.فقط سونی از همه سرتره حتی سامسونگم به پاش نمیرسه.

    • مهرداد:

      یه جوری میگی حتی سامسونگم به پاش نمیرسه که چی بابا خیلی سامسونگ رو بالا گرفتی سامسونگ گوشی نمیسازه که دمپایی میسازه بره تو کار دمپایی پیشرفتش بهتر خواهد بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.