ساماندهی بخش های عمرانی در منطقه ۱۶

فروردین ۱۴۰۳

شهردار ناحیه ۲منطقه ۱۶ از انجام عملیات شهری جهت ایجاد فضای مناسب و تامین رفاه حال شهروندان خبر داد.

هداوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انجام عملیات درزگیری آسفالت خیابان های کوشا، مدائن، عراقی و… در سطح محله نازی آباد اشاره کرد و گفت: راه ها شریان اصلی ارتباطات می باشند و برای رسیدن به آن چه که توسعه می نامیم باید رفت و آمد تسهیل شده و کیفیت بهتری از راه ها و خیابان ها داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: به منظور تامین رفاه حال شهروندان و بهسازی معابر و خیابان ها اداره فنی و عمران این ناحیه عملیات درزگیری آسفالت را در خیابان های کوشا به متراژ هزار و ۹۸۵ متر، میدان بازار دوم هزار و ۴۰۱ متر، خیابان مدائن سه هزار و ۶۰۰ متر، خیابان عراقی ۶۷۸متر، بزرگراه تندگویان جنوب به شمال ۴ هزار و ۶۹۲ متر، بزرگراه تندگویان شمال به جنوب ۳ هزار و ۱۳۳ متر انجام داد.

** مرمت تابلو توقف مطلقاً ممنوع در ناحیه ۲

هداوند همچنین در راستای ارائه خدمات بهینه و بالا بردن زیبایی بصری شهروندان اقدام به مرمت تابلو توقف مطلقاً ممنوع در خیابان مدائن نمود.

وی در پایان به اجرای عملیات مرمت تابلو گردش به راست ممنوع و تابلو عبور عابر اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای هدایت بهینه ترد وسایل نقلیه و جلوگیری از خطرات احتمالی در رانندگی برای عابرین پیاده عملیات مرمت تابلو گردش به راست ممنوع در خیابان تولایی قبل از بوعلی جنوبی و مرمت تابلو عبور عابر در خیابان شهید رجایی توسط واحد فنی و ترافیک این ناحیه انجام شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.