ساماندهی خط دو BRT در غرب تهران

۳۰م آذر ،

ساماندهی خط دو BRT در غرب تهران

شهردار منطقه ۹ تهران از ساماندهی خطوط بی آر تی در سطح منطقه خبر داد و گفت: عملیات اصلاح و ترمیم ایستگاهها و مسیر سامانه اتوبوسهای تندرو در بزرگراه سعیدی و میدان فتح به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت معاونت فنی و عمران منطقه نسبت به ساماندهی ایستگاهها و مسیر خط ۲ بی آر تی در محدوده منطقه اقدام شد.
وی افزود: پس از شناسایی نقاط مورد نظر جهت اصلاح در دو سمت مسیر خط ۲ سامانه اتوبوسهای تندرو از ایستگاه میدان آزادی تا سی متری جی ، در قالب عملیات تراشکاری ، بتن ریزی و لکه گیری آسفالت در دستور کار قرار گرفت.
سلطانی ادامه داد: طرح ساماندهی خط ۲ بی آر تی با رویکرد کاهش هزینه و پرهیز از کلی نگری در نظر گرفته شد و بر همین اساس در طول مسیر نقاطی جهت اصلاح و ترمیم شناسایی که با توجه به آغاز فصل بارندگی با جدیت نسبت به آن پیگیری شد.
شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه عملیات اصلاح و ترمیم خط یک بی آر تی نیز اوایل آبانماه امسال به پایان رسید خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی خطوط سامانه اتوبوسهای تندرو در محدوده منطقه مناسب سازی و ساماندهی شده اند.
به گفته وی این طرح با هماهنگی پلیس راهور منطقه صورت گرفت و با اجرای این عملیات از چندباره کاری در طول سال پرهیز و همچنین بازخورد بسیار مناسبی در نزد شهروندان حاصل شد.

جمعه ۱ دى   ۱۳:۵۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.